niedziela, 13 lutego 2011

Dzień Pierwszy – 12 lutego 2011 roku

Najpierw był piątek 11 lutego 2011 roku, przyjechaliśmy późno w nocy i byliśmy w pokojach. Umyliśmy zęby. Mieliśmy piżamy. Spaliśmy. 


Rano zjedliśmy śniadanie. Kawę piliśmy, wypakowaliśmy się i poszliśmy na spacer. Na spacerze było super, to był chłodny dzień i był wiatr, wiatr mi się podoba i byłem wytrzymały nie balem się. To był długi spacer, byli sklepy, jakieś budynki, ludzie i psy.



Był obiad, była zupa i drugie danie. Po przerwie poobiedniej zebranie było, wolontariuszy i młodzieży jakie mają pomysły. Doszliśmy do rozmyślań co będziemy robić na zimowisko. Ja miałem dwa pytania. Gadaliśmy co będziemy robić w poniedziałek, wtorek, środę do końca wyjazdu. Potem były kalambury, drużyny były, kobiet i mężczyzn. Janek ty najpierw nie chciałeś grać. Było rysowanie i pokazywanie. Temat był zimowisko, osoby, jeszcze te... rzeczy. Remis był, 13 do 13. Ja im pomogłem, inaczej sposobem.



Była kolacja, po kolacji była dyskoteka powitalna, pomogliśmy przygotować salę jak drużyna A, a potem były tańce i różne piosenki, mix przebojów. 


Adam K. i Marcin S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz